piątek, 11 września 2009

Długo oczekiwane zdjęcia z weekendu w dżungli:)

Ponownie wita Państwa red. Kaczy!

Celem niniejszego posta jest zamieszczenie kilku zdjęć z naszego wyjazdu na dlugi weekend. Wiem, że zdjęcia mialy pojawić się już we wtorek i już nie mogliscie się ich doczekać... ale jestesmy tutaj tak zapracowani, że dopiero teraz znalazlem chwilkę:)

Tak więc do rzeczy...

Nasza Hacienda w srodku dżungli...

A to widok z okna

Tym pojazdem poruszalismy się po dżungli

Red Kaczy na hamaku, a redaktor Oszl... pod:)

Sklonnosci autystyczne red. Kaczego

Koleżanki z plaży...

Red. Oszkl, wodospad i.... nasz duński kolega:)

Król dżungli

Red Oszkl i drzewo. Takie normalne drzewo z liscmi i wogóle... tylko, że duże:)

Kolejne zdjęcie z cyklu "Pan Pawel będzie skakal"

Ja nie wiem... same wchodzą w kadr:)

No i wreszcie zdjęcie red. Oszkla z jakimis dziewczynami:)

Po imprezie u Bogdana... Badyl

no i Bogdan:)


To by bylo na tyle... no ale już szykuję kolejną porcję:)

Co do poprzedniego posta red. Oszkla to potwierdzam, że nasz niemiecki kolega nie potrafi jeździć autem!! Myslalem, że nie wyrobię jako pasażer!!
A co do mojej bliskiej smierci to ja naliczylem 3 razy, a nie dwa:)

Serdecznie pozdrawiam,

Redaktor Kaczy

Ps. A gdzie są komentarze do naszych postów?! Proszę mi tutaj komentować! Chociaż moje zdjęcia:) Piszcie np. że bardzo ladnie wyszedlem albo ze wyprzystojnialem:)
Jezeli nie bedzie min. 5 komentarzy pod tymi zdjeciami to nie zamieszcze nowych!! Foch:)

12 komentarzy:

  1. ciekawa mine masz na tej fotce gdy skaczesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, wyprzystojniałeś Kalafior!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałem Wiks, że da się to zauważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no Kolega Pawel wyprzystojnial (dobrze...????) xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna piramida kaczy :D (piąty komentarz, teraz możesz już spokojnie wrzucać kolejne foty :P)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie, nie... moje komentarze się nie liczą:p
    A swoją drogą... takie trudne to komentowanie??:) Od razu miło nam sie zrobiło:p

    OdpowiedzUsuń
  7. Redektorze Kaczy... dawno tak się nie uśmiałam, oglądając fotkę KRÓLA DŻUNGLI.. powaliła mnie na kolana :D
    i ta klata Tarzana... ehh :D
    Smyk;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, cieszę się, że zdjęcia wywołują pozytywne emocje:)
    Co do klaty tarzana... brazylijska siłownia robi swoje :p

    OdpowiedzUsuń
  9. czy mogę głosować też na zdjęcie?
    wybieram króla dżungli - tam najbardziej widać jak wyprzystojnial nasz red Kaczy.
    w imieniu wszystkich fanek czekam tez na klatę red Oszkla ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. red. Oszkl w kwestii klaty nie będzie się porównywał do red. Kaczego;) Czekam na inne prośby od fanek;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak dla równowagi - druga klata też musi być!! Can't wait;0)

    OdpowiedzUsuń