czwartek, 24 września 2009

naj....

Czołem!!

red. Oszkl znwu się reaktywuje. Ponieważ w Sao Paulo pada, powoli kończymy zajęcia i generalnie za dużo się nie dzieję, wybiegnę trochę w przyszłość:) Obecnie, razem z towarzyszem doli żyjemy głównie wyjazdem (już tylko 2 tygodnie:D:D), więc poniższy post będzie poświęcony naszej wyprawie. Po ciekawostkach red. Kaczego, przyszedł czas na miejsca, które będziemy mieli okazję zoabczyć, a które zaliczane są do grupy "naj":) Oto i one:

1. NAJwiększe wodospady na świecie ( Foz do Iguazu)
2. NAJwiększa elektrownia wodna na świecie (Itaipu - niedaleko tychże wodospadów)
3. NAJbardziej położone na południe miasto świata - Ushuaia
4. NAJwiększy lodowiec świata - Perito Moreno (Argentyna)
5. NAJwiększa góra na południowej i zachodniej półkuli - Aconcagua (6926 m n.p.m.)- oczywiście, my szczytu nie zdobędziemy :P
6. NAJsuchsza pustynia świata- Atacama
7. NAJwyżej położone pływowe jezioro świata- Titicaca (3821 m n.p.m.)
8. NAJwyżej położone miasto świata- Potosi (3967 m. n.p.m.- Boliwia)
9. NAJwiększa solna pustynia świata - Salar de Uyuni (Boliwia)
10. NAJniebezpieczniejsza droga świata- Boliwia (ja się waham, ale red. Kaczy jest zdeterminowany do 70km przejażdzki rowerem tymże szlakiem z La Paz do Coroico)

Jak widzicie, jest to mój najkrótszy post. Chcę, aby każdy z Czytelników mógł wreszcie dobrnąć do końca:)

Hawk!

Michał

PS. Zgapiając pomysł red. Kaczego, również ogłaszam konkurs: "naj- naj";)

5 komentarzy:

  1. jak zagłosuję na nr 10. to obiecacie, że tego nie zrobicie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja odpowiedź będzie krótka... Nie!!:)
    Paweł Jumper takiej okazji nie przepuści :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zagłosuję na nr 10 i mam nadzieję,że się jednak przełamiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rowerową majówkę można byłoby kiedyś na tej trasie zrobić;) Madzia.B byłaby zachwycona!!;)

    OdpowiedzUsuń