czwartek, 9 lipca 2009

Ola !!

W sumie to nie mam zielonego pojęcia, jak zacząć pisać tego bloga. Powody są co najmniej dwa:
1. nigdy bloga nie pisałem;)
2. zacząć jest zawsze najtrudniej...

ale może jednak zacznę:)

Wita Was red. O.s.z.k.l., jeden z autorów tego oto bloga:) myślę, że drugi autor powinien się w najbliższym czasie również ujawnić. Pewnie myślicie, że nasze ksywki są związane z jednym z wpisów w naszych paszportach- nic bardziej mylnego!!
Tajemniczy redaktor O.s.z.k.l. to Optymistyczno-Samozwańczy Zapisywacz Kreatywnych Lotomyśli. Natomiast nie mniej tajemniczy red. K.a.c.z.y... sam się później przedstawi;)

Dokładnie za dwa tygodnie, startując z Katowic, lecąc przez Londyn (dwa lotniska), Zurych (jedno lotnisko) dolecimy do Sao Paulo, skąd (ale nie tylko) zamierzamy nadawać, relacjonować, opisywać, komentować oraz przedstawiać to wszystko co nas spotka i wydaje się być na tyle ciekawe, aby o tym wspomnieć:)

jak na tę chwilę to wszystko:)







2 komentarze:

  1. może i nigdy bloga nie pisałeś redaktorze Oszkl (daruj kropki :p) ale za to masz fantastyczny przykład jak to robić :D

    bardzo się cieszę, że się zdecydowaliście, liczy na częste wpisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, wiem, że mam spóźniony zapłon, ale to po prostu cała ja ;)
    nareszcie mam czas na te Wasze niesamowite opowieści - i szczerze mówiąc, mam nadzieję, że pod ich wpływem, nareszcie zacznę planować własną podróż przez te magiczne tereny ;)

    hawk, right? ;)

    OdpowiedzUsuń